12 – 18 Mayıs tarihleri arasında Almanya, Düsseldorf’ta yapılan İnterpack 2011’e 59 ülkeden toplam 2794 firmanın katıldı.
İnterpack 2011 ana temaları Güvenlik, uygunluk ve sürdürülebilirlik konuları oldu. Fuar etkinlikleri içinde yer alan firma ve ürünlerine “Exhibitors & Products”, fuar haberlerine “Interpack Magazine“, Safe Food (Güvenli Gıda) Kongresinin haberlerine “Safe Food 2011” adreslerinden erişebilirsiniz.
Asil ve fahri üyelerimizden; Duran Dogan Packaging, Egem Ambalaj San. ve Tic. A.Ş., Korsini – SAF Ambalaj, Omaks Ajans ve Matbaacilik San. Tic. Ltd. Şti., Print Park Packaging (Venk Ofset) ve Sentez Ambalaj San. ve Tic. A.Ş.‘nin fuar izlenimlerini sizlere kısaca buradan iletmeye çalışacağız.
KASAD Yönetim Kurulu Başkanı ve Duran Doğan Basım ve Ambalaj San. A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Alican Duran Interpack 2011 hakkındaki görüşleri şöyle:
“Dünyanın en önemli ambalaj fuarı olan Interpack bu sene de ambalaj dünyasının kalbinin Düsseldorf’ta atmasını sağladı. Avrupa’nın en önde gelen ambalaj firmaları, tedarikçiler, makine firmaları ve de potansiyel müşterilerinde katılımıyla gerçekten görülmesi gereken önemli bir organizasyondu. Türkiye 30 tanesi milli katılım olmak üzere 128 şirket ile katılım göstererek fuarda en çok katılımcı ile temsil edilen 3. ülke olma gururunu yaşadı. Gerçekten Avrupalı meslektaşlarımızı dahi imrendiren bu tablo ambalaj sektörümüzün Avrupa’da ne derece söz sahibi olmaya başladığı hakkında çok net bir portre çizmektedir.
Katılımcı firmalarımız haricinde birçok meslektaşımızı ve müşterimizi de fuarda görmek herkesin sektör dinamiklerini ne derece yakından takip ettiğinin adeta göstergesiydi.
KASAD olarak Avrupa ambalaj sektöründeki bu önemli organizasyonda TÜRKİYE ‘yi layığıyla temsil eden şirketlerimize ve de ziyaretçi olarak katılan bütün herkese teşekkür ederiz.”
Sentez Ambalaj San. ve Tic. A.Ş. Satış Koordinatörü Kenan Bulut’un Interpack 2011 ile ilgili izlenimlerini şöyle paylaştı:
“Ambalaj sektörünün her geçen sene biraz daha geliştiğini ve değiştiğini görmemek olası değil. Gerek yurtiçi gerekse yurtdışında sektörün geldiği son noktaya, yeni gelişmeleri takip açısından üç yılda bir düzenlenen İnterpack fuarının oldukça önemli olduğunu düşünmekteyiz…
İlk kez 2008 yılında katıldığımız organizasyon sonrası süreçte aldığımız geri dönüşler 2011 katılımı için cesaret vericiydi, böylelikle fuar katılım alanımızı genişletip daha uygun bir salonda müşterilerimizi ağırladık. Özellikle yapmış olduğumuz yeni yatırımlar ve üretim hattımıza eklediğimiz makinalarımızla gerçekleştirdiğimiz yeni ürünlerimizi anlatma yönünde İnterpack fuarının katkısının çok olacağına inanmaktayız.”